Subject: FW: Seisukohtade uuendamine detailplaneeringul
From: "Marje-Ly Rebas" <[email-masked]>
To: "Melika Alliksoo" <[email-masked]>
Date: Tue, 3 Sep 2024 20:26:57 +0300

Tere, Melika

Palun registreeri, tööülesande 7.1-2/21/20503-2 järg.

From: Merlin Kalle <[email-masked]>
Sent: Tuesday, September 3, 2024 3:59 PM
To: Marje-Ly Rebas <[email-masked]>
Subject: Seisukohtade uuendamine detailplaneeringul
Importance: High

Tervitus

Manuses teie seisukohad, mis on nüüdseks kehtivuse kaotanud.

Meil planeering seisis mitu aastat, seni kuni Nurmenuku tn linnale üle
anti.

Nüüd saame edasi minna.

Linn tahab näha seal rohkem krunte kui algselt mõeldud oli ja omanik
sooviks.

Teie kirja põhimõtteid oleme järginud uue lahenduse koostamisel.

Teie kirjas viidatud Tammiste tee 16, 16a ja 18 kinnistute
detailplaneeringu kohase jalg- ja jalgrattatee osas oli meil
Linnavalitsusega koosolek ning nende seisukoht oli, et seda planeerida ei
ole vaja. See oleks ebaproportsionaalne, sest maaomanikult võõrandati juba
kord maantee ääres lõik jalg- ja jalgrattatee rajamiseks, kuid sinna tehti
hoopis kraav. Maaomanik ei ole nõud veelkord samal eesmärgil maad
võõrandama vmt ja ses osas on meil Linnavalitsusega kokkulepe olemas.

Manuses ka praegune tööjoonis.

Palun uuendada seisukohad.

Parimaga

Merlin Kalle

Detailplaneeringute projektijuht- planeerimisekspert

+372 502 5549 |  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <https://dge.ee/> OÜ Hendrikson & Ko | Raekoja plats 9 | Tartu 51004
Registrikood 10269950 |  KMKR EE100039285

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.